Tikslai.  Vadovautis rekomendacijomis. 

Ir ... nenukrypti, nenusisukti nuo raidės!!!!

 

Prioritetai 2016–2017 m. m.:

 

21.1. ugdymo turinį diferencijuoti: sudaryti sąlygas kiekvienam mokiniui mokytis pagal išgales, ypatingą dėmesį skiriant mokymosi sunkumų turintiems ir gabiems mokiniams;

21.2. gilintis į mokytojo sąvokos pedagoginę, filosofinę bei dvasinę prasmę, taikyti humanistinės pedagogikos principus kiekvienoje mokytojo veikloje, vaikų ugdyme. Mokinių vertybines nuostatas formuoti savo asmeniniu pavyzdžiu ir autoritetu;

21.3. išnaudojant ir tobulinant sukurtas vidines ir išorines erdves kurti joms edukacines programas, kurių metu ugdytiniai spręs gyvenimo ir veiklos problemas, sieks aukštesnių ugdymosi rezultatų.

Tikslai:

Vesti visus mokinius aukštesnio pažangumo link.

Puoselėti kūrybingumą – prigimtinę žmogaus vertybę.

Teikti prioritetą mokymuisi visą gyvenimą.

Uždaviniai:

Atrinkti įkvepiantys ir svarbūs, reikšmingi ir stiprūs pedagogų – lyderių veiklos pavyzdžiai.

Atrasti ir užfiksuoti darbo būdai, pasirinktos amžiaus tarpsnį atitinkančios veiklos formos.

Surinkti ir sukurti kūrybingumą formuojantys ir įvairiose pamokos dalyse naudojami aktyvieji mokymo metodai, žaidimai.

Suteikti paaugliui pagalbą ugdantis individualią vertybių sistemą.

Kurti kūrybingumą puoselėjančią socialinę aplinką.

Susiformuoti platesnį vertybinį akiratį, sukuriantį produktyvios veiklos prielaidas.

Laukiamas rezultatas:

  1. Analizuojami mokinių pasiekimai ir mokymosi poreikiai: identifikuoti mokymosi pagalbos poreikį ir bendradarbiauti su klasės auklėtoju (žodžiu, per el. dienyną); pamokose koreguoti mokinio mokymąsi, pritaikyti užduotis pagal mokinio gebėjimus; taikyti metodikas, atsižvelgiant į mokinio mokymosi stilių, gebėjimus, darbo tempą; derinti įvairius vertinimo būdus, daugiau dėmesio skiria mokytis padedančiam formuojamajam vertinimui (mokymosi stebėjimas, savalaikis grįžtamasis ryšys, ugdymo turinio pritaikymas); pamokų metu organizuoti pačių mokinių pagalbą kitiems mokiniams; pagal poreikį kviesti į pamoką mokyklos švietimo pagalbos specialistą(us); pagal poreikį, kviečiami mokinio tėvai (globėjai, rūpintojai) dalyvauti pamokose.
  2. Taikomi aktyvūs mokymo(si) metodai, išnaudojamos mokymo(si) aplinkos ir priemonės pamokos uždaviniui pasiekti.
  3. Mokiniai įtraukiami į vertinimo ir įsivertinimo procesą.
  4. Formuojami refleksijos įgūdžiai, padedantys įsivertinti asmeninius pasiekimus, numatyti veiklos tikslus ir žingsnius.
  5. Ieškoma būdų, padedančių įtraukti mokinius į patrauklias veiklas, kuriose formuotųsi vertybinės nuostatos, asmeninės ir socialinės kompetencijos.
  6. Pagalba ugdytiniui vystyti savo mokymosi įgūdžius atsižvelgiant į mokymosi stilių.
  7. Patariama, kaip taikyti naujas technikas, technologijas.
  8. Palaikomas grįžtamasis ryšys, tame tarpe ir interaktyvus.
  9. Skatinamos ir palaikomos ugdytinio pastangos mokytis netradiciniais būdais.
  10. Pagalba, įveikiant mokymosi sunkumus, individualizuojant mokymąsi.

Būdai:

  • Siekiant užtikrinti mokymo ir mokymosi kokybę kryptingiau bendradarbiauti su visomis mokyklos bendruomenės grupėmis.
  • Dalyvauti priskirtame mokyklos mokytojų "tinklelyje".
  • Domėtis švietimo naujovėmis.
  • Tobulintis tikslinguose kvalifikacijos kėlimo seminaruose, konferencijose, asociacijų ir metodinių grupių susirinkimuose.
  • Aktyviai dalyvauti vietos bendruomenės sociokultūrinėje veikloje.

Įrašas 2016. 01. 04. Mokinių pasiekimų gerinimo priemonės:

  • Pasirinkti mokinių amžiaus tarpsnį atitinkančias veiklos formas.
  • Pažinti savo mokinius ir su jais atitinkamai organizuoti veiklas, nukreipti.
  • Individualizuoti ugdymo turinį, keliant mokinių mokymosi motyvaciją.
  • Kaitalioti mokymo organizavimo formas, metodus ir mokymosi aplinkas.
  • Pamokose taikyti "Mąstymo žemėlapius" kaip pagalbą mokiniams kurti.
  • Bendradarbiauti dėl vaiko sėkmės, o ne dėl konkuravimo.
  • Integralus požiūris, komandinis darbas, dialogas, socialinė partnerystė.
  • Analizuoti informaciją apie mokinių pasiekimus.

 

 

Download
Mokytojos individualus veiksmų planas
Vykdant susitarimus.
Lentelė.rar
compressed file archive 19.1 KB
Download
Nuotrauka2763.jpg
JPG Image 185.5 KB

 

23.3. Mokytojai:

23.3.1. pagal pasirinktą būdą planuoja ir atlieka mokinių pažangos bei pasiekimų vertinimą ugdymo procese;

23.3.2. apibendrina ir įvertina mokinio pasiekimus;

23.3.3. mokykloje nustatyta tvarka fiksuoja vertinimo informaciją;

23.3.4. informuoja mokinius, jų tėvus, kitus mokytojus, mokyklos vadovus apie mokinių mokymąsi, pasiekimus ir spragas;

23.3.5. remdamiesi vertinimo informacija, analizuoja ir koreguoja mokinių mokymą ir mokymąsi;

23.3.6. rūpinasi, kad mokiniams, turintiems mokymosi sunkumų, būtų laiku suteikiama reikiama pagalba;

23.3.7. derina tarp savęs mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo metodikas.